Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vrácení zboží a reklamace
Nejjednodušší a nejrychlejší způsob jak nás kontaktovat s jakýmkoli problémem či dotazem je použít email a napsat nám na naši adresu info@letsboard.cz
Jak postupovat v případě vrácení zboží bez údání důvodu?
- na náš email info@letsboard.cz napište, že chcete zboží vrátit a přidejte o jakou objednávku se jedná (číslo objednávky) a také číslo bankovního účtu na který vám vrátíme peníze za objednávku. V případě, že si nepřejte poslat peníze na váš bankovní účet, napište nám na jakou adresu vám máme peníze za objednávku poslat.
- zboží následně dobře zabalte a zašlete na naši adresu: Vladimír Špalek, K pastevníku 1197, 73944 Brušperk. Neposílejte nám zásilky bez předchozího upozornění. Nemusíme přebrat zásilky o kterých nevíme co jsou zač.
- můžete také přiložit formulář, který naleznete zde: formulář pro vrácení zboží.
- vrátit zboží ve lhůtě 14 dní nelze, pokud bylo kupováno firmou či podnikatelem, tedy pokud bylo kupováno tzv. na Ičo.
Jak postupovat v případě rozbitého zboží přepravou?
- co nejdříve po obdržení zásilky ji překontrolujte
- pokud zjistíte, že je zboží rozbité přepravou, zboží nafoťte společně s krabicí a obalovým materiálem
- na náš email info@letsboard.cz nám pošlete fotky, číslo objednávky a počet kusů roztibých věcí
- my vám odpovíme a zašleme vám zboží nové
Jak postupovat v případě reklamace vadného zboží?
- na náš email info@letsboard.cz napište o jaké zboží se jedná, přiložte číslo objednávky či faktury a také popis závady
- my vás budeme kontaktovat zpět jakým způsobem reklamaci vyřešíme. Není nutné vždy posílat zboží na naši adresu.
- v žádném případě zboží neposílejte na naši adresu bez předchozího upozornění. Nebereme na sklad zásilky o kterých nic nevíme.